بازاريابان بايد از آخرين تغييرات و تحولات صنعت هداياي تبليغاتي آگاه باشند و بدانند در داخل و خارج از کشور چه محصولاتي به عنوان هداياي تبليغاتي انتخاب ميشوند و کدام يک از هداياي تبليغاتي محبوب، نتايج بهتري در دستيابي به اهداف بازاريابي کسبوکارها به همراه دارند.
مهم نيست که چه ميزان بودجه براي اهداف بازاريابي کسبوکار خود در نظر گرفتهايد، مهم اين است از ميزان هزينه درنظرگرفتهشده بيشترين سود را به دست بياوريد. حتي با هزينه کم ولي با استراتژي بازاريابي مناسب ميتوان مشتريان زيادي را جذب کرد.
بايد انتظارات مشتريان از هداياي تبليغاتي را شناخت. آيا مشتريان بيشتر به هداياي تبليغاتي کاربردي علاقه دارند يا تحت تاثير زيبايي و خلاقانه بودن هدايا قرار ميگيرند؟ نکته ديگري که بايد مورد توجه قرار بگيرد سازگاري هداياي تبليغاتي با محيط زيست است. ممکن است در غير اين صورت به نام تجاري شما لطمه وارد شود.
وقتي صحبت از بازاريابي چهره به چهره ميشود تعداد کمي از رويدادها ميتوانند با پتانسيل نرخ بازگشت سرمايه (ROI) يک نمايشگاه تجاري رقابت کنند. يک نمايشگاه تجاري باکيفيت با داشتن استراتژيهاي مناسب بازاريابي و برنامهريزي دقيق ميتواند نام تجاري شما را در مقابل مخاطب مشخصي قرار دهد که در جستوجوي محصول يا خدماتي دقيقا مانند محصول يا خدمات شماست.
با حضور در نمايشگاههاي تجاري به منافع زيادي نظير گسترش نام تجاري، تحليل شبکه فروش، توسعه مذاکرات فروش و افزايش فروش و سود بيشتر دست پيدا ميکنيد.
ليوان قهوه قابل بازيافت: با توجه به اينکه فروشگاهها و بعضي کافهها براي سرو قهوه از ليوان يکبارمصرف استفاده ميکنند کسبوکار شما ميتواند با سرمايهگذاري روي ليوانهاي قهوه قابل بازيافت با چاپ لوگو و نام تجاري خود ارتباط مثبت و موثري را با مخاطبان خود برقرار کند.
يکي از مهمترين مزاياي ليوان قهوه قابل بازيافت قيمت مناسب آن است. بنابراين با ميزان بودجه مناسب ميتوان تعداد زيادي از اين ليوانها را تهيه کرد و در اختيار مشتريان و مخاطبان قرار داد. اين ليوانها با جلوگيري از استفاده بيش از حد از ليوانهاي يکبارمصرف در شرکتها و سازمانها به حفظ محيط زيست کمک ميکنند.
لوازم جانبي تلفن همراه: در حال حاضر که اکثر مردم داراي تلفن هوشمند هستند و در زندگي روزانه براي انجام کارها مدام به آن نياز دارند انتخاب لوازم جانبي گوشي همراه به عنوان هديه تبليغاتي براي مخاطبان ايجاد ارزش ميکند.
لوازم جانبي تلفن همراه مانند شارژر، قاب، پاوربانک و يا اسپيکر بلوتوثي و هدفون را با چاپ نام و لوگوي برند سفارشيسازي کنيد و به مخاطبان خود هديه دهيد. اين وسايل کاربردي و پراستفاده هر روز در معرض ديد مخاطبان قرار ميگيرد و نام برند شما را به آنها يادآوري ميکند.
محصولات سلامت: تنوع محصولات سلامت بسيار زياد است. شما ميتوانيد از ميان محصولاتي نظير دستگاه تست قند، تبسنج، فشارسنج ديجيتالي، ترازو ديجيتال، جعبه کمکهاي اوليه، ماساژور برقي و دستي، گجتهاي هوشمند، قمقمه ورزشي و حتي بليت استفاده از باشگاههاي ورزشي يا استخر محصولي را انتخاب کنيد و به مشتريان خود هديه بدهيد.
محصولات طبيعي: محصولات تبليغاتي که در ساخت آنها از مواد طبيعي مانند چوب، مس، سنگ و چوبپنبه به کار رفته باشد بسيار مورد توجه مخاطبان قرار ميگيرد. کيفيت اين محصولات حرف اول را ميزند و به مخاطبان نشان ميدهد که برايشان ارزش قائل هستيد. سازگار بودن مواد سازنده اين محصولات با محيط زيست به رشد ديد مثبت نسبت به برندتان کمک خواهد کرد.
فلش مموري تبليغاتي: فلش مموري محصولي ارزان قيمت، کاربردي و داراي طول عمر مفيد و طولاني است و ميتواند به عنوان هديه تبليغاتي موثر به کار برده شود. شما به عنوان صاحب کسبوکار ميتوانيد اطلاعات ضروري، مفيد و کاربردي درباره محصولات خود را به صورت فايل PDF در فلش مموري قرار دهيد و آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذاريد. نام و لوگوي برند شما روي فلش مموري در طول زمان برندتان را به مخاطبان يادآوري ميکند.
درباره این سایت