هداياي تبليغاتي تاثير بسياري در توسعه نام يک کسب‌وکار و شناساندن آن به گروه مخاطبان دارد. بسياري از بازاريابان به اهميت استفاده از هداياي تبليغاتي براي رونق تجاري پي برده‌اند و آن را در برنامه‌هاي استراتژي بازاريابي خود قرار داده‌اند. قدم بعد انتخاب کالا به عنوان هديه تبليغاتي است. بودجه شما براي انتخاب کالا مولفه مهمي است. اما با بودجه کم هم ‌مي‌توان هداياي پرکاربردي نظير دفتر يادداشت تبليغاتي و خودکار تبليغاتي تهيه کرد.

دفتر يادداشت گزينه مناسب و موثري براي تبليغات محسوب مي‌شود. اين هديه تبليغاتي در ميان افراد محبوبيت زيادي دارد. اگر تصميم داريد براي تقويت نام تجاري خود به کارکنان شرکت هديه‌اي بدهيد يا هنگام ملاقات با مشتريان يا مشتريان بالقوه، تامين‌کنندگان و ساير افرادي که در رابطه با کسب‌وکارتان با آنها در ارتباط هستيد محصولي با نام برندتان تقديم کنيد، به آنها دفتر يادداشت بدهيد.

دفتر يادداشت تبليغاتي هميشه همراه افراد است و نام برند شما را براي آنها يادآوري مي‌کند. انجمن تبليغ کالا در بريتانيا (BPMA) معتقد است هديه تبليغاتي بايد داراي سه مولفه مهم شخصي، قابل استفاده و باکيفيت باشد. دفتر يادداشت همه اين مولفه‌ها را دارد و شما با چاپ لوگوي برندتان در آن کسب‌وکارتان را به مخاطبان يادآوري مي‌کنيد. معمولا افراد اين دفتر يادداشت‌ها را همواره همراه خود دارند و اين باعث مي‌شود مدت زمان طولاني‌تري نام برند شما در معرض ديدشان باشد.

دفتر يادداشت‌هاي تبليغاتي انواع مختلفي دارند و در اندازه‌هاي متفاوت و با جلدهاي سخت و نرم توليد مي‌شوند. قيمت مناسب اين محصولات تقاضا براي آنها را زياد کرده است. اما انتخاب نوع دفتر يادداشت به نوع کسب‌وکار شما بستگي دارد. به گروه مخاطبان فکر کنيد که در روز چه فعاليت‌هايي انجام مي‌دهند و کدام دفتر يادداشت براي آنها مناسب است.

نوع محيطي که افراد در آن کار مي‌کنند و حتي شغلي که دارند و ميزان نياز به نوشتن در موقعيت شغلي مولفه‌هايي است که بايد به آنها توجه کنيد. افراد در جلسات آموزشي، جلسات اداري، سخنراني‌ها، همايش‌ها و حتي هنگام تماس‌هاي تلفني نياز دارند مطالبي را يادداشت کنند. بنابراين قطعا از دريافت دفتر يادداشت استقبال مي‌کنند. انتخاب هوشمندانه شما به مخاطبان نشان مي‌دهد که براي آنها ارزش قائل هستيد و هديه‌اي مناسب و کابردي برايشان در نظر گرفته‌ايد.

با هم انواع دفتر يادداشت را مرور مي‌کنيم تا شما بتوانيد بهترين تصميم را بگيريد. دفترهاي يادداشت بر اساس نوع جلد، کاغذ، اندازه، نوع و جهت صحافي دسته‌بندي مي‌شوند. جلد دفتر مي‌تواند مقوايي، پلاستيکي، گالينگور، سلفون، پارچه‌اي و چرمي باشد. رنگ جلد عامل مهمي در ظاهر آن است و بايد با توجه به مخاطبان انتخاب شود. اگر قرار است اين دفترهاي يادداشت در اختيار جوانان و خانم‌ها قرار گيرد بهتر است از رنگ‌هاي شاد و روشن بهره بگيريد. براي محيط‌هاي اداري رسمي رنگ‌هاي تيره‌تر و ظاهر ساده‌تر مناسب‌تر است.

ابعاد دفتر يادداشت معمولا در اندازه‌هاي 12 × 23 سانتي‌متر، 12 × 18 سانتي‌متر، 8 × 12 سانتي‌متر، 10 × 15 سانتي‌متر و 7 × 10 سانتي‌متر انتخاب مي‌شود. قطع 10 × 15 سانتي‌متر پرطرفدارترين و کابردي‌ترين اندازه دفتر يادداشت تبليغاتي به شمار مي‌آيد. صحافي دفترها به صورت چسبي، دوخت، فنري و سيمي انجام مي‌شود و جهت صحافي به دو صورت عمودي و افقي صورت مي‌گيرد.

شما مي‌توانيد انواع دفتر يادداشت را با بهترين طرح‌ها، رنگ‌بندي، نوع صحافي، تعداد برگ‌ها و. سفارش دهيد و نام، لوگو و حتي شعار کسب‌وکارتان را در آن چاپ کنيد. نام برند شما به سه روش چاپ ليزري، سيلک و داغکوب بر روي دفتر يادداشت تبليغاتي حک مي‌شود.

دفترچه يادداشت چرمي در مقايسه با دفترهايي با جلد مقوايي يا پلاستيکي قيمت بيشتري دارد اما براي گروه خاص مخاطبان شما همچون مشتريان وفادار يا افرادي که در زمينه کسب‌وکارتان با آنها در مراوده هستيد انتخاب مناسبي هستند. براي بعضي از اين دفترها به منظور کارآيي بيشتر در قسمت داخلي جلد، جيبي در نظر گرفته شده که خودکار و کارت‌هاي بانکي را مي‌توان در داخل آن قرار داد. با اين دفترهاي يادداشت معمولا خودکار تبليغاتي هم ارائه مي‌شود.


 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : يادداشت ,دفتر ,تبليغاتي ,مخاطبان ,مي‌شود ,افراد ,دفتر يادداشت ,يادداشت تبليغاتي ,براي آنها ,دفترهاي يادداشت ,هديه تبليغاتي ,دفتر يادداشت تبليغاتي
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خودت باش دختر! فرکتال هنر پمپ استخر میراب آرین Katrina Diana Harvest moon مغرفی انواع سقف های منزل، ادارات و ...