استفاده از هداياي تبليغاتي يکي از موثرترين ابزارهاي بازاريابي براي کسبوکارها محسوب ميشود. با هداياي تبليغاتي ميتوانيد کسبوکار خود را به ديگران معرفي کنيد و يا نام برند خود را در ذهن آنها تثبيت کنيد. بسياري از کسبوکارها هداياي ويژهاي را براي مخاطبان کودک و دانشآموز خود در نظر ميگيرند. خودکار تبليغاتي ، دفتر يادداشت تبليغاتي، پازل و مداد رنگي تبليغاتي هدايايي از اين دست هستند.
مداد رنگي تبليغاتي ابزار بازاريابي مطلوبي براي کودکان و دانشآموزان است. کسبوکارهايي که توليدکننده مواد غذايي، لوازم بهداشتي، محصولات مربوط به کودکان و. هستند يا موسسات و بانکها از مداد رنگي به عنوان هداياي تبليغاتي استفاده ميکنند.
معمولا با شروع سال تحصيلي دانشآموزان نياز به تهيه لوازمالتحرير دارند. در کنار جامدادي پر از مداد، خودکار، پاککن، تراش و. يک بسته مداد رنگي باکيفيت نيز در کيف و کولهپشتي هر کودکي وجود دارد. کلاس نقاشي در مقاطع مختلف تحصيل دانشآموزان برگزار ميشود و مداد رنگي از متداولترين ابزار نقاشي براي آنهاست.
مداد رنگي در بستهبنديهاي مختلف مقوايي و في و در تعداد شش، دوازده، بيستوچهار و. در بازار لوازمالتحرير عرضه ميشود. شما ميتوانيد با توجه به بودجه مورد نظرتان محصولي را انتخاب و آن را با نام و لوگوي برند خود سفارشيسازي کنيد.
لوگو و شعار برند خود را با استفاده از تکنولوژي افست بر روي جعبه مداد رنگي چاپ کنيد. مداد رنگي محصولي بادوام است که در طول سال تحصيلي توسط دانشآموزان مورد استفاده قرار ميگيرد. بنابراين هر بار استفاده از آن نام برند شما را به دانشآموزان يادآوري ميکند و کسبوکار شما را در ذهنشان تثبيت ميکند.
برندهاي مختلفي در دنيا مداد رنگي توليد ميکنند. بعضي مدادهاي رنگي مغزي نرم دارند و بعضي از مغزي سفت برخوردارند. انواع مداد رنگي نرم و سخت، کنته، زغال فشرده رنگي، مداد آبرنگي و. امکانات زيادي را به هنرمندان طراحي و نقاشي ميبخشند تا آثار بديعي خلق کنند.
مدادهاي رنگي پاستلي با مغز پاستل توليد ميشوند و از مدادهاي رنگي ديگر چربتر هستند. اين مداد رنگيها بافتهاي کمنظيري روي کاغذ ايجاد ميکنند.
مداد رنگيهاي آبرنگي رنگدانههاي قوي و طبيعي دارند که با ترکيب با آب، رنگهاي زيبايي را ايجاد ميکنند. براي استفاده از اين مدادها يا مداد يا کاغذ را کمي خيس ميکنند و سپس با مداد نقاشي ميکنند.
مداد نوکي هم يکي از پرکاربردترين لوازمالتحريرها براي دانشآموزان است. به طور معمول مغزي مداد نوکي به رنگ مشکي است اما بعضي برندهاي لوازمالتحرير مغزي مداد نوکي با ضخامتهاي مختلف و به صورت رنگي هم توليد ميکنند تا بتوان براي ايجاد خطوط ظريف رنگي از آنها استفاده کرد.
البته فراموش نکنيد با استقبال از نقاشي بزرگسالان، مداد رنگي حتي ميتواند براي مخاطبان بزرگسال برند شما در نظر گرفته شود. نقاشي و رنگآميزي استرس و ناراحتيهاي تنشزا را در افراد از بين ميبرد و آرامش ذهني به آنها ميبخشد.
يکي از راههاي هنردرماني که در سالهاي اخير مورد توجه روانشناسان قرار گرفته استفاده از کتابهاي رنگآميزي بزرگسالان است. شما با هديه مداد رنگي به مخاطبان برند خود نشان ميدهيد که کسبوکار شما براي سلامت روان افراد اهميت قائل است. نقاشي و رنگآميزي با مداد رنگي در يک بازه زماني استرس افراد را کاهش ميدهد و باعث ميشود حال روحي بهتري داشته باشند.
مداد رنگي محصولي بسيار مقرونبهصرفه است ولي سهمي زيادي در شناساندن برند کسبوکار شما به مخاطبان دارد. شما ميتوانيد نام برند و لوگوي کسبوکارتان را روي جعبه مداد رنگي درج کنيد و آنها را به مخاطبان هديه دهيد. آنها با هر بار استفاده از مداد رنگي نام برند شما را ميبينند و برندتان برايشان تداعي ميشود.
به خاطر داشته باشيد مداد رنگي تبليغاتي به دليل پرکاربرد بودن، گزينه مطلوبي براي تبليغات برند کسبوکار شما در ميان مشتريان است.
درباره این سایت